• Nowy

STAGE1 M54 M52tu TURBO KIT E46 E39 E36

STAGE1 M54 M52tu TURBO KIT E46 E39 E36

12 249,00 zł
pozycja kolektora
sterowanie doładowaniem
ECU
.Eu / .uk
sprzęgło
materiał nierdzewny na dolot wydech
Ilość

Zestaw TURBO konwersji dla silników M54 2,8L 3.0L oraz M52 (2xvanos) 2,5L

M54b30 , M54b28 , M54b25 M52b28tU w OPCJI STAGE1 - soft.

Zestaw w opcji stage 1 , opiera się o maksymalne przepływy i możliwości tych silników w opcji z seryjnymi tłokami 

oraz korbowodami oraz Całkowity brak ingerencji w "dół" silnika oraz góre (głowica). Zestaw ten montujemy bez

potrzeby otwierania silnika.  Zestaw w oparciu o części z zestawu stage2 , ale okrojony o ODPRĘŻENIE , stąd

na tym zestawie radzimy nie przekraczać doładowania 0,5bara. Moce bezpieczne dla seryjnego sprzęgła oraz tłoków

bez odprężania to okolice 300KM i 400NM.

Zestaw ten można w przyszłości wzbogacić o mocniejsze sprzęgło (*opcja wybóru już teraz) i odprężenie. 

W skład zestawu wchodzi 99% cżęści i materiałów, w tym materiał do wyspawania układu wydechowego oraz dolotowego.

Wszystkię złączki, łączniki, flansze, opaski, obejmy , silikony. 

W razie pytań prosimy o kontakt, służymy poradami oraz dokumentacją.

UWAGA ! Sprzęt musi zostać wystrojony po poskładaniu zestawu.

Oferujemy pełne wsparcie do samego końca, możemy zdalnie odpalić 

Twój samochód (ustawienia komputera , mapa startowa) .Na samym końcu zapraszamy na strojenie !

UWAGA ! Zestaw gotowy do wysłania w przeciągu 5-10 dni.

Po otrzymaniu zamówienia przystępujemy do wykonania (wedle wyboru klienta) zestawu.

Zestaw wysyłamy w pakietach (3-7 paczek) w zależności od wyboru dadatków.

LISTA CZĘŚCI

1. Intercooler 600x300x76 z wydajnym rdzeniem cooltec oraz wyjściami 76mm, spokojnie obrabia 700KM !

2. Pompa paliwa  o wydajności 250l/h , jej potencjał to ponad 500KM - kpl z króccami do zamontowania w baku lub na zew.

3. Przelotowy tłumik 3" (76mm) 

4. Duzy wydajny Filtr Powietrza 4" , w zależności od karoseri / kolektora dopasowujemy filtr do zestawu. / lub Turboguard 4"

5. Tulejka AFR ze stali nierdzewnej do wspawania w downpipe - do ułatwienia strojenia i poprawnego odczytu sondy AFR.

6.  2 x bandaż do owijania kolektora wydechowego oraz downpipe`a - razem 20metrów

7. 3" złącze elastyczne ze stali nierdzewnej , najwyższa jakość POWERFLEX

8. Niezawodny wastegate 60mm razem z opaskami vband ze stali nierdzewnej oraz dodatkowyn lejkiem redukcyjnym 

9. Koc izolacyjny na turbo, z najwyższej jakości materiału bazaltowego , wraz z osłoną i zabezpieczeniem.

10. Turbo sprężarka #k64spec - opcje do wyboru:

a) gt35.30 - najszbszy spool , potencjał do 500KM 

b) Gt35.82  - z muszlą .80 , większy flow , potencjał na 600+KM (późniejszy boost)

                                                                        

11. * opcja dodatkowa: Sprzęgło dwutarczowe z miekkim pedałem oraz potencjałem ponad 800nm !

12. Opaski z kolnierzem ze stali nierdzewnej do wykonania układu wydechowego - VBAND 3" 2x

13.  Opaski T-Clamp do łaczenia silikonów z układem dolotowym . Stal nierdzewna.

14. Flansza ze stali nierdzewnej do wybranej spręzarki / 5 bolt lub 4 bolt

15. Uszczelka ze stali nierdzewnej do wybranej spręzarki / 5 bolt lub 4 bolt

16. Skręcany spływ oleju do obudowy rozrządu (silnika) 

17. Sterowanie doładowaniem (opcja BEZ / MBC lub EBC boost controller)

18. 6x świece NGK made in Japan jednoelektrodowe o zmniejszonej przerwie.

19. 6x wtryskiwacze ORGINALNE Bosch , EV1, z wydajnością pod 700KM !

20. Standardowo piggyback ecumaster DET3 z mapsensorem  - lub za dopłatą  STANDALONE EMU BLACK

21. Sekwencyjny zawór blow-off 

22. Zegar EGT - temperatury spalin w oparciu o silnik krokowy 

23. Zegar Boost - czyli wskaźnik doładowania w oparciu o silnik krokowy

24. Zegar TMP Oleju - czyli wskaźnik tmp oleju wraz z czujniikiem w oparciu o silnik krokowy.

25. Silikony do połączenia układu dolotowego: turbo, ic, tps, blow off - kolor: niebieski/czarny/czerwony

26. 6metrów silikonu podciśnieniowego , niezbędny do podłączenia mapsensora, zegaru boost, wastegate oraz blow off.

27. Odpowiedni kolektor wydechowy #k64spec ze stali nierdzewnej pod dane TURBO / Karoserie.

      na duże moce bez problemu z wypadaniem zapłonów i tkz ciśnieniem backpressure. Gwarancja max przepływu i wstawania sprężarki. 

      DLA LHD (eu) dodajemy: https://k64.pl/kolektory-wydechowe/167-34-bmw-e30-e36-e46-e34-extreme-kolektor-wydechowy-k64spec-t3-t4-singlescrool.html#/4,pozycja-kolektora,e36/8,model-flanszy,t3-single-scroll  

     DLA RHD (.UK) dajemy: https://k64.pl/kolektory-wydechowe/216-42-rhd-uk-bmw-e46-turbo-kolektor-m50-m52-m54-highflow-t3t4.html#/5,pozycja-kolektora,e46/8,model-flanszy,t3-single-scroll

28. Spływ oleju pod Turbo razem z nyplem odkręcanym , uszczelką oraz śrubami 100% pewnośc w szczelności.

29. Przewód smarowania turbo od podstawki filtra oleju po Turbo, razem z trójnikiem do podłączenia czujników dodatkowych/

30. Przewód spływu Turbo.

31. - Materiał  nierdzewny na układ dolotowy / wydechowy :

   DLA ver. LHD:

- 3 x kolanka 57mm, 1 x rura 57mm (dolot strona turbo)

- 4 x kolanka 76mm, 1 x rura 76mm, (downpipe)

- 1 x kolanko 76mm , 1 x rura 76mm (dolot lewa strona)

- 2 x rura 76mm, 2 x kolanko 76mm (dalsza część układu wydechowego)

  DLA ver RHD (UK)

- 3 x kolanka 57mm, 1 x rura 57mm (dolot strona turbo)

- 4 x kolanka 70mm, 1 x rura 70mm, 2 x redukcja nierdzewna 76/70 (downpipe)

- 1 x kolanko 76mm , 1 x rura 76mm (dolot lewa strona)

33. MAPA STARTOWA oraz schemat do ECU.

34.   material do wspawania BLOW OFF & kolanko 90stp dla silnika krokowego

                         

det3 installations:

Specyficzne kody