Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies

a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji

zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij
  • Tylko online
  • Nowy

Wyczynowa uszczelka głowicy cutrings O.M.O.O.M. k64spec M50 M50B25 bigboost

k64-59

Wyczynowa uszczelka głowicy cutrings O.M.O.O.M. k64spec m50 m52 bigboost

308,00 $
Ilość

Grafitowa Uszczelka Pod Głowicę z Piramidkami – K64 Performance (BMW M50B25 / M50B25 VANOS)
uszczelka pod głowicę typu O.M.O.O.M. (One Metal Over One Metal), oparta na legendarnej konstrukcji OEM  dla M50B25 , Stworzona specjalnie do zastosowań turbo, gdzie klasyczne uszczelki często nie radzą sobie z uszczelnieniem kanałów cieczy i oleju oraz z utrzymaniem szczelności.
Typ budowy: uszczelka grafitowa z metalowym rdzeniem (O.M.O.O.M.)
Grubość po zgnieceniu: 1.75 mm
Fire ringi (piramidki): wykonane z wysoko hartowanej stali, wyposażone w dwa precyzyjnie ukształtowane kiełki, które mechanicznie zakotwiczają się w głowicy poprzez skoncentrowany nacisk i wgryzanie się w jej powierzchnię – tzw. mechanical bite in the cylinder head. Te dwa kiełki zostały zaprojektowane tak, aby idealnie doszczelniać komory spalania w rejonie za zaworami, gdzie występuje największe lokalne ciśnienie i ryzyko wypalenia.  skuteczna bariera przeciwwypaleniowa nawet przy ekstremalnych parametrach pracy.
 od 84.00 mm do 86.00 mm (rekomendowane max 85,5mm)
Fabryczne strefy silikonowe wokół kanałów wodnych i olejowych zapewniają skuteczne doszczelnienie bez konieczności stosowania dodatkowych środków uszczelniających
Eliminowane problemy:
Kanały ciśnieniowe oleju (od strony dolotu) – często przyczyniają się do wycieków na zewnątrz w przypadku klasycznych rozwiązań; 
Kanały spustowe oleju (od strony kolektora wydechowego) – wycieki grawitacyjne zlikwidowane dzięki elastyczności grafitu i strefom silikonowym
Brak potrzeby stosowania past, klejów, czy silikonów – szczelność uzyskiwana wyłącznie dzięki konstrukcji uszczelki
Zalecenia montażowe:
Szpilki ARP 2000 lub wyższe (L19, CA625+) – obowiązkowe przy wysokim doładowaniu
Dokręcenie głowicy po kilku pełnych cyklach termicznych
Kompatybilna z blokami OEM, tulejowanymi i projektami open-deck
Stworzona dla aplikacji turbo generujących nawet 2.0+ bara doładowania, bez ryzyka przedmuchów, mikrowycieków i potrzeby kombinowania z chemią montażową. Rozwiązanie opracowane przez praktyków, przetestowane na torze i ulicy.
Produkt zbudowany z doświadczenia, a nie z katalogu.
Ten sam produkt mamy równiez w opcji ZAKOTWICZENIA W BLOKU .
k64-59

Specyficzne kody