• Nowy

Ecumaster EMU CLASSIC ENG + WIĄZKA

Ecumaster EMU CLASSIC ENG + WIĄZKA 

4 399,00 zł
Ilość

ECUMASTER EMU jest zaawansowanym technologicznie uniwersalnym komputerem sterującym pracą silników o zapłonie iskrowym.

Kontroluje on wszelkie aspekty działania silnika, oraz zapewnia procedury awaryjne w przypadku uszkodzenia lub niepoprawnej pracy czujników.

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii w dziedzinie elektroniki jak również oprogramowania, urządzenie charakteryzuje się bardzo dużymi możliwościami i atrakcyjną ceną.

Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane silniki samochodów sportowych, generatory prądu czy łodzie motorowe.

Funkcje ECU

Algorytm obliczania dawki paliwa Speed Density lub Alpha-N

Mapa paliwa 16x16, rozdzielczość 0,1% VE

Konfiguracja wtryskiwaczy Faza i kąt wtrysku, kalibracja charakterystyki

napięciowej wtryskiwaczy, konfiguracja wydajności wtryskiwacza

Mapa AFR 16x16, rozdzielczość 0.1 AFR

Obsługiwane wzorce zapłonu 12 - 60 zębów na wieńcu zębatym wału, 0-2 brakujące zęby

Mapa zapłonu 16x16, rozdzielczość 0,5˚

Ładowanie cewek Kalibracja charakterystyki ładowania 16x1, korekcja czasu ładowania w funkcji obrotów

Korekcja kąta zapłonu Korekcja w funkcji CLT i IAT (16x1), korekcja kąta per cylinder

Czujniki IAT, CLT, MAP Pełna kalibracja charakterystyki 20 punktów

Dawka startowa Mapa 16x1

Wzbogacenia ASE, Warmup, Acceleration, Delceleration

Spalanie stukowe Częstotliwość rezonansowa, knock window, możliwość cofania zapłonu i wzbogacenia dawki w przypadku spalania stukowego.

Wolne obroty Sterowanie za pomoca silnika krokowego / elektrozaworu (PID), kontrola kątem zapłonu, Idle Target (16x1)

Wyjścia parametryczne Sterowanie pompą paliwa, wentylatory, obrotomierz, etc,

Kontrola ciśnienia doładowania Sterowanie elektrozaworem, mapa DC elektrozaworu 16x16, Boost Target (16x1), PID, doładowanie zależne od biegu

Funkcje sportowe Kontrola startu, podtlenek azotu, ALS, zależny od biegu shift light,

Inne Obsługa kontrolki Check Engine, wartości fail safe czujników, zabezpieczenie ustawień hasłem

Logowanie Logowanie ponad 200 parametrów pracy urządzenia, podgląd w czasie rzeczywistym

Specyfikacja ECU

Napięcie zasilania 6-20V, odporność na impulsy zgodne z normą ISO 7637

Pobór prądu 1-20A w zależności od aplikacji

Temperatura pracy -40 do 90˚ C

Obsługiwana ilość cylindrów 1-6 - pełna sekwencja wtrysku i zapłonu1-12 - wasted spark

Maksymalne obsługiwane obroty 16000

Rozdzielczość i czas wtrysku 0.1ms - 50ms, rozdzielczość 16us

Rozdzielczość i zakres kąta zapłonu 60˚ BTDC - 20˚ ATDC, rozdzielczość 0,5˚ w pełnym zakresie prędkości obrotowej

Ilość wyjść wtryskiwaczy 6 zabezpieczonych wyjść, maksymalny prąd 5A

Ilość wyjść zapłonowych 6 wyjść mocy 7A, możliwość przełączenia na wyjścia logiczne do sterowania cewek aktywnych

Ilość wyjść AUX 6 zabezpieczonych wyjść, maks prąd 5A

Ilość wyjść Stepper / AUX 4 wyjścia, maks prąd 1A

Obsługiwane sondy lambda - sondy lambda wąskopasmowe 4 przewodowe, - szerokopasmowa sonda Bosch LSU 4.2

Czujniki spalania stukowego 2 kanały, częstotliwość rezonansowa stuku od 1-20kHz

Czujnik położenia wału Czujnik indukcyjny (wejście adaptacyjne), czujnik

Halla lub optyczny, konfigurowane programowo

Czujniki położenia wałków rozrządu

Obsługa 2 czujników indukcyjnych, Halla lub optycznych, konfigurowane programowo

Czujnik prędkości pojazdu (VSS) Czujnik indukcyjny lub Hall konfigurowany programowo

Czujnik temperatury spalin 2 wejścia dla termopar typu K, dokładnosć +/- 5 C

Wejścia analogowe 7 zabezpieczonych wejść analogowych dla czujników TPS, IAT, CLT, etc.

Dodatkowe wyjścia Port rozszerzen: OBD2, CAN-Bus, DataLoger, etc.

Inne Wbudowany MAP Sensor 400kPa oraz Baro Sensor

Komunikacja Port USB

Oprogramowanie Klient pod Windows (XP, VISTA, Windows 7)

Specyficzne kody