We would like to inform you that our online store uses cookie technology

and does not automatically collect any information, except for the information

contained in these files (so-called "cookies").

close
  • New

bmw Head gasket cutrings O.M.O.O.M. k64spec M20 bigboost

k64-4926

Head gasket cutrings O.M.O.O.M. k64spec M20 bigboost

1,100.00 zł
Quantity

Wyczynowa uszczelka głowicy cutrings O.M.O.O.M. k64spec M20 bigboost

Grafitowa Uszczelka Pod Głowicę z Piramidkami – K64 Performance (BMW M20)

uszczelka pod głowicę typu O.M.O.O.M. (One Metal Over One Metal), oparta na legendarnej konstrukcji OEM dla M20B25 , Stworzona specjalnie do zastosowań turbo, gdzie klasyczne uszczelki często nie radzą sobie z uszczelnieniem kanałów cieczy i oleju oraz z utrzymaniem szczelności.

Typ budowy: uszczelka grafitowa z metalowym rdzeniem (O.M.O.O.M.)

Grubość po zgnieceniu: 2.05mm

Fire ringi (piramidki): wykonane z wysoko hartowanej stali, wyposażone w dwa precyzyjnie ukształtowane kiełki, które mechanicznie zakotwiczają się w głowicy poprzez skoncentrowany nacisk i wgryzanie się w jej powierzchnię – tzw. mechanical bite in the cylinder head. Te dwa kiełki zostały zaprojektowane tak, aby idealnie doszczelniać komory spalania w rejonie za zaworami, gdzie występuje największe lokalne ciśnienie i ryzyko wypalenia.  skuteczna bariera przeciwwypaleniowa nawet przy ekstremalnych parametrach pracy.

od 85.00 mm do 86.00 mm (rekomendowane max 85,5mm)

Fabryczne strefy silikonowe wokół kanałów wodnych i olejowych zapewniają skuteczne doszczelnienie bez konieczności stosowania dodatkowych środków uszczelniających.

Eliminowane problemy:

Kanały ciśnieniowe oleju (od strony dolotu) – często przyczyniają się do wycieków na zewnątrz w przypadku klasycznych rozwiązań;

Kanały spustowe oleju (od strony kolektora wydechowego) – wycieki grawitacyjne zlikwidowane dzięki elastyczności grafitu i strefom silikonowym

Brak potrzeby stosowania past, klejów, czy silikonów – szczelność uzyskiwana wyłącznie dzięki konstrukcji uszczelki

Zalecenia montażowe:

Szpilki ARP 2000 lub wyższe (L19, CA625+) – obowiązkowe przy wysokim doładowaniu

Dokręcenie głowicy po kilku pełnych cyklach termicznych

Kompatybilna z blokami OEM, tulejowanymi i projektami open-deck

Stworzona dla aplikacji turbo generujących nawet 2.0+ bara doładowania, bez ryzyka przedmuchów, mikrowycieków i potrzeby kombinowania z chemią montażową. Rozwiązanie opracowane przez praktyków, przetestowane na torze i ulicy.

Produkt zbudowany z doświadczenia, a nie z katalogu.

Ten sam produkt mamy równiez w opcji ZAKOTWICZENIA W BLOKU .

Pasuje do :

1 722 741

BMW

11 12 1 722 735

BMW

4 224 780

BMW

325 e 2.7

1985.01 1987.08

2693

95

129

Wybierz pojazd

325 e 2.7

1983.10 1988.12

2693

90

122

Wybierz pojazd

325 i

1983.09 1989.11

2494

126

171

Wybierz pojazd

325 i

1986.12 1991.06

2494

125

170

Wybierz pojazd

325 i X

1986.03 1987.12

2494

126

171

Wybierz pojazd

325 i X

1986.09 1991.08

2494

125

170

525 e

1983.03 1987.12

2693

92

125

Wybierz pojazd

525 e

1981.09 1987.12

2693

90

122

Wybierz pojazd

525 e

1985.09 1987.12

2693

95

129

525 i

1988.02 1990.08

2494

125

170

k64-4926

Specific References