- New

Head gasket cutrings O.M.O.O.M. k64spec M20 bigboost
Wyczynowa uszczelka głowicy cutrings O.M.O.O.M. k64spec M20 bigboost
Grafitowa Uszczelka Pod Głowicę z Piramidkami – K64 Performance (BMW M20)
uszczelka pod głowicę typu O.M.O.O.M. (One Metal Over One Metal), oparta na legendarnej konstrukcji OEM dla M20B25 , Stworzona specjalnie do zastosowań turbo, gdzie klasyczne uszczelki często nie radzą sobie z uszczelnieniem kanałów cieczy i oleju oraz z utrzymaniem szczelności.
Typ budowy: uszczelka grafitowa z metalowym rdzeniem (O.M.O.O.M.)
Grubość po zgnieceniu: 2.05mm
Fire ringi (piramidki): wykonane z wysoko hartowanej stali, wyposażone w dwa precyzyjnie ukształtowane kiełki, które mechanicznie zakotwiczają się w głowicy poprzez skoncentrowany nacisk i wgryzanie się w jej powierzchnię – tzw. mechanical bite in the cylinder head. Te dwa kiełki zostały zaprojektowane tak, aby idealnie doszczelniać komory spalania w rejonie za zaworami, gdzie występuje największe lokalne ciśnienie i ryzyko wypalenia. skuteczna bariera przeciwwypaleniowa nawet przy ekstremalnych parametrach pracy.
od 85.00 mm do 86.00 mm (rekomendowane max 85,5mm)
Fabryczne strefy silikonowe wokół kanałów wodnych i olejowych zapewniają skuteczne doszczelnienie bez konieczności stosowania dodatkowych środków uszczelniających.
Eliminowane problemy:
Kanały ciśnieniowe oleju (od strony dolotu) – często przyczyniają się do wycieków na zewnątrz w przypadku klasycznych rozwiązań;
Kanały spustowe oleju (od strony kolektora wydechowego) – wycieki grawitacyjne zlikwidowane dzięki elastyczności grafitu i strefom silikonowym
Brak potrzeby stosowania past, klejów, czy silikonów – szczelność uzyskiwana wyłącznie dzięki konstrukcji uszczelki
Zalecenia montażowe:
Szpilki ARP 2000 lub wyższe (L19, CA625+) – obowiązkowe przy wysokim doładowaniu
Dokręcenie głowicy po kilku pełnych cyklach termicznych
Kompatybilna z blokami OEM, tulejowanymi i projektami open-deck
Stworzona dla aplikacji turbo generujących nawet 2.0+ bara doładowania, bez ryzyka przedmuchów, mikrowycieków i potrzeby kombinowania z chemią montażową. Rozwiązanie opracowane przez praktyków, przetestowane na torze i ulicy.
Produkt zbudowany z doświadczenia, a nie z katalogu.
Ten sam produkt mamy równiez w opcji ZAKOTWICZENIA W BLOKU .
Pasuje do :
BMW |
|
BMW |
|
BMW |
325 e 2.7 |
1985.01 1987.08 |
2693 |
95 |
129 |
|
325 e 2.7 |
1983.10 1988.12 |
2693 |
90 |
122 |
|
325 i |
1983.09 1989.11 |
2494 |
126 |
171 |
|
325 i |
1986.12 1991.06 |
2494 |
125 |
170 |
|
325 i X |
1986.03 1987.12 |
2494 |
126 |
171 |
|
325 i X |
1986.09 1991.08 |
2494 |
125 |
170 |
525 e |
1983.03 1987.12 |
2693 |
92 |
125 |
|
525 e |
1981.09 1987.12 |
2693 |
90 |
122 |
|
525 e |
1985.09 1987.12 |
2693 |
95 |
129 |
525 i |
1988.02 1990.08 |
2494 |
125 |
170 |