- Nowy
DYSTANSE PRZYKRĘCANE 45mm 72,6 5X120 BMW E36, E46, E60, E90, E53, E65, E83, Z3, Z4, Z8
DYSTANSE PRZYKRĘCANE 45mm 72,6 5X120 BMW E36, E46, E60, E90, E53, E65, E83, Z3, Z4, Z8
Cena dotyczy kompletu na jedną oś ze śrubami mocującymi dystanse do piast.
Dystanse zostały poddane anodyzacji twardej oraz zostały zabezpieczone octanem niklu, dzięki czemu uzyskujemy ciężko ścierną warstwę czarnego materiału o grubości 40 mikronów.
Dystanse przykręcane do piasty o grubości 45mm na stronę z kołnierzem centrującym.
Opis produktu:
materiał - duraluminium PA6
rodzaj gwintu - tulejki stalowe oksydowane M14x1,5, lub M12x1,5 w zależności od modelu auta
grubość dystansu - 45mm na stronę ( 90mm na oś )
średnica otworu/kołnierza - 72,6mm
rozstaw otworów - 5x120mm
śruby w komplecie do mocowania dystansów do piast ( koła do dystansów przykręca się oryginalnymi śrubami )
twardość śrub 10.9
Dystanse pasują do:
Seria 1 - E82, E87, E88
Seria 3 - E36, E46, E90, E91, E92, E93,
Seria 5 - E28, E34, E60, E61,
Seria 6 - E35
Seria 7 - E32, E38, E65, E66,
BMW X1 - E84
BMW X3 - E83
BMW X5 - E53
BMW Z3
BMW Z4 - E85, E89
BMW Z8 - E52
Nasze dystanse wykonane są z wałka duraluminiowego PA6 , dzięki czemu są one bardzo wytrzymałe i zarazem lekkie, a dzięki zastosowaniu dwustopniowych tulejek stalowych z gwintem nie ma możliwości zerwania gwintu tak jak w przypadku dystansów w których gwinty są aluminiowe.
Zarówno otwór jak i kołnierz centrujący tworzone są w tolerancji do 0,05 mm, co zapewnia dokładne wycentrowanie koła i zapobiega występowaniu drgań na kierownicy, które pojawiają się, gdy felga nie jest dobrze wyosiowana.
Dystanse przykręcane także wykonane są z duraluminium z wprasowywanymi szpilkami radełkowanymi lub tulejkami gwintowanymi stalowymi, co zapobiega zerwaniu gwintów. Zarówno szpilki jak i tulejki są zabezpieczone przed wyciągnięciem ich podczas dokręcania koła poprzez swój dwustopniowy kształt.
Zaletą dystansów jest zwiększenie rozstawu kół, dzięki czemu auto lepiej zachowuje się podczas pokonywania zakrętów, a także ładniej się prezentuję, ponieważ koła nie są schowane w błotnikach.
Dzięki zastosowaniu dystansów możemy montować felgi o innych parametrach takich jak większe odsadzenie (ET), ponieważ niwelujemy różnicę właśnie poprzez dystanse. Można również stosować dystanse zmieniające rozstaw śrub, co pozwala na założenie felg z innego auta o takiej samej ilości śrub mocujących.