Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies

a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji

zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij
  • Nowy

Pompa paliwa 400LPH AEM 50- xxx 800HP+

Pompa paliwa 400LPH AEM 50- xxx 800HP+

910,40 zł
Ilość

Rzędowa wysokowydajna pompa paliwa AEM 400lph. 400 lph przy 2.96 barów, 270 lph przy 8.27 barów. -10AN wlot i -6AN wylot. Zestaw zawiera pompę paliwa, instrukcje instalacji, łącznik zaworu zwrotnego od -6AN do -8AN, końcówki / osłony / nakrętki końcówek przewodów. Pompa jest pompą uniwersalną.

Wysokoprzepływowa, wysokociśnieniowa pompa paliwa AEM 400LPH AN została zaprojektowana do pojazdów z silnikiem wolnossącym i z silnikami doładowanymi. Można go zainstalować na zewnątrz lub w zbiorniku za pomocą opcjonalnego sprzętu, który jest sprzedawany oddzielnie. Wykorzystuje standardową obudowę „044 Style” i żeńskie przyłącza wlotowe -10 AN i żeńskie -6 AN w celu łatwej instalacji lub wymiany istniejącej pompy paliwowa. Pompa paliwowa 50-1005 zapewnia bardo dobrą wydajności  przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny.

Wysokoprzepływowa wysokociśnieniowa pompa paliwowa AEM 400LPH może obsługiwać w silniku wolnossącym ponad 1200 KM i aż 860 KM w silniku turbo doładowanym przy doładowaniu 2.06 barów * Zapewnia przepływ  400 l/h (100 g/h) przy 2.75 barów, 340l/h (90 g/h) przy 5.03 barów i 270 l/h (71 gph) przy 8.27 barów. 

Pompa paliwowa AEM 400LPH AN o wysokim przepływie jest przystosowana do użytku z paliwami z domieszką etanolu (E85 / E90) i wszystkimi typami benzyny, ale żywotność pompy zostanie zmniejszona, jeśli będzie używana z paliwami zawierającymi 100% etanolu. Gwint wlotowy to żeński ORB 10 AN (łącznik z portem O-ring), a wylot to żeński 6 AN ORB (łącznik z portem O-ring).

Dołączone jest złącze wylotowe męskie 6 do 8 AN ze zintegrowanym zaworem zwrotnym wysokiego ciśnienia, nakrętkami końcowymi, osłonami zacisków i instrukcją montażu. Opcjonalne akcesoria, które są sprzedawane oddzielnie, obejmują wstępny filtr wlotowy z łącznikiem 10 ORB (do użytku w instalacjach w zbiorniku) oraz adaptery wylotowe 8 i 6 bez zintegrowanych zaworów zwrotnych. Okucia akcesoriów są anodowane.

Zaprojektowane do pojazdów z silnikami wolnossącymi i z silnikami EFI

Popularny rozmiar "044 Style", ale z połączeniami wlotowymi i wylotowymi AN

Utrzymuje bardzo wysoki przepływ nawet przy zwiększonym ciśnieniu paliwa; 340LPH @ 5.03 barów

Do instalacji zewnętrznych lub w zbiorniku

Każda pompa testowana indywidualnie na przepływ co najmniej 400LPH (100 gph) przy 2.76PSI

Kompatybilny z Flex Fuel (E85/E90) i wszystkimi rodzajami benzyny (100% paliwa alkoholowe mogą skrócić żywotność pompy paliwowej)

Zestaw zawiera pompę paliwową, męskie złącze wylotowe AN 6 i 8 z zaworem zwrotnym, nakrętki zaciskowe, instrukcje

Opcjonalna złączka 10 ORB z filtrem wstępnym, złączki wylotowe 6 i 8 bez zintegrowanych zaworów zwrotnych

Opcjonalne akcesoria do wysokoprzepływowych rzędowych pomp paliwowych 

50-200-06: 6AN nypel złącza wyjściowego

50-200-08: 6AN do 8AN nypel z wbudowanym zaworem zwrotnym

50-200-10: -10AN nypel złącza wejściowego

50-200-11: -10AN Filtr do złącza wejściowego 

50-200-86: 6AN do 8AN nypel złącza wyjściowego

*Moc znamionowa jest podawana przy zastosowaniu benzyny i przy założeniu podstawowego ciśnienia paliwa 2.96 barów, 13,5v na pompie, 6,2 lbs/gal przy BSFC 0,65. Jako ciśnienie doładowania paliwa przyjmuje się ciśnienie podstawowe 2.96 barów  + ciśnienie doładowania. Wydajność dla podtrzymania mocy zależy ostatecznie od średnicy przewodu paliwowego oraz napięcia i natężenia prądu w układzie.

Specyficzne kody