- Nowy
Ecumaster EMU CLASSIC PL + WIĄZKA
Ecumaster EMU CLASSIC PL + WIĄZKA
ECUMASTER EMU jest zaawansowanym technologicznie uniwersalnym komputerem sterującym pracą silników o zapłonie iskrowym.
Kontroluje on wszelkie aspekty działania silnika, oraz zapewnia procedury awaryjne w przypadku uszkodzenia lub niepoprawnej pracy czujników.
Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii w dziedzinie elektroniki jak również oprogramowania, urządzenie charakteryzuje się bardzo dużymi możliwościami i atrakcyjną ceną.
Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane silniki samochodów sportowych, generatory prądu czy łodzie motorowe.
Funkcje ECU
Algorytm obliczania dawki paliwa Speed Density lub Alpha-N
Mapa paliwa 16x16, rozdzielczość 0,1% VE
Konfiguracja wtryskiwaczy Faza i kąt wtrysku, kalibracja charakterystyki
napięciowej wtryskiwaczy, konfiguracja wydajności wtryskiwacza
Mapa AFR 16x16, rozdzielczość 0.1 AFR
Obsługiwane wzorce zapłonu 12 - 60 zębów na wieńcu zębatym wału, 0-2 brakujące zęby
Mapa zapłonu 16x16, rozdzielczość 0,5˚
Ładowanie cewek Kalibracja charakterystyki ładowania 16x1, korekcja czasu ładowania w funkcji obrotów
Korekcja kąta zapłonu Korekcja w funkcji CLT i IAT (16x1), korekcja kąta per cylinder
Czujniki IAT, CLT, MAP Pełna kalibracja charakterystyki 20 punktów
Dawka startowa Mapa 16x1
Wzbogacenia ASE, Warmup, Acceleration, Delceleration
Spalanie stukowe Częstotliwość rezonansowa, knock window, możliwość cofania zapłonu i wzbogacenia dawki w przypadku spalania stukowego.
Wolne obroty Sterowanie za pomoca silnika krokowego / elektrozaworu (PID), kontrola kątem zapłonu, Idle Target (16x1)
Wyjścia parametryczne Sterowanie pompą paliwa, wentylatory, obrotomierz, etc,
Kontrola ciśnienia doładowania Sterowanie elektrozaworem, mapa DC elektrozaworu 16x16, Boost Target (16x1), PID, doładowanie zależne od biegu
Funkcje sportowe Kontrola startu, podtlenek azotu, ALS, zależny od biegu shift light,
Inne Obsługa kontrolki Check Engine, wartości fail safe czujników, zabezpieczenie ustawień hasłem
Logowanie Logowanie ponad 200 parametrów pracy urządzenia, podgląd w czasie rzeczywistym
Specyfikacja ECU
Napięcie zasilania 6-20V, odporność na impulsy zgodne z normą ISO 7637
Pobór prądu 1-20A w zależności od aplikacji
Temperatura pracy -40 do 90˚ C
Obsługiwana ilość cylindrów 1-6 - pełna sekwencja wtrysku i zapłonu1-12 - wasted spark
Maksymalne obsługiwane obroty 16000
Rozdzielczość i czas wtrysku 0.1ms - 50ms, rozdzielczość 16us
Rozdzielczość i zakres kąta zapłonu 60˚ BTDC - 20˚ ATDC, rozdzielczość 0,5˚ w pełnym zakresie prędkości obrotowej
Ilość wyjść wtryskiwaczy 6 zabezpieczonych wyjść, maksymalny prąd 5A
Ilość wyjść zapłonowych 6 wyjść mocy 7A, możliwość przełączenia na wyjścia logiczne do sterowania cewek aktywnych
Ilość wyjść AUX 6 zabezpieczonych wyjść, maks prąd 5A
Ilość wyjść Stepper / AUX 4 wyjścia, maks prąd 1A
Obsługiwane sondy lambda - sondy lambda wąskopasmowe 4 przewodowe, - szerokopasmowa sonda Bosch LSU 4.2
Czujniki spalania stukowego 2 kanały, częstotliwość rezonansowa stuku od 1-20kHz
Czujnik położenia wału Czujnik indukcyjny (wejście adaptacyjne), czujnik
Halla lub optyczny, konfigurowane programowo
Czujniki położenia wałków rozrządu
Obsługa 2 czujników indukcyjnych, Halla lub optycznych, konfigurowane programowo
Czujnik prędkości pojazdu (VSS) Czujnik indukcyjny lub Hall konfigurowany programowo
Czujnik temperatury spalin 2 wejścia dla termopar typu K, dokładnosć +/- 5 C
Wejścia analogowe 7 zabezpieczonych wejść analogowych dla czujników TPS, IAT, CLT, etc.
Dodatkowe wyjścia Port rozszerzen: OBD2, CAN-Bus, DataLoger, etc.
Inne Wbudowany MAP Sensor 400kPa oraz Baro Sensor
Komunikacja Port USB
Oprogramowanie Klient pod Windows (XP, VISTA, Windows 7)